Sandra

Alla inlägg under juni 2012

Av Sandra - 30 juni 2012 18:09

Hej, jag är i Polen, och har dator!

Kan alltså blogga just nu :D

Vi har de suuper här i Polen och jag har kÖpt ganska så

mycket fina kläder! Plus att vädret är awesome!

Har gjort dip dye också!

Lila, coolt va?!

Monika har GRÖÖNT underhår!

Aja HAIIDOOO!

XD

Av Sandra - 30 juni 2012 13:30

           

Av Sandra - 27 juni 2012 21:39

Heejsaan :D

Ska åka till Polen om ca 4-5 timmar x)

Känns ju nödvändigt att ens gå och sova!

Jaja, jag ska sitta fram med Pappa och Katy!

:D

Awesome va?

Har köpt svampbobkex också XD

Vet ni hur länge jag ska åka?!

4 timmar till båten-11 Timmar i båten-2 timmar till min farmor

Kul va?!

Kommer ha träsmak i roompaan :D

Gud jag har resfeber O.O

Förut så sa jag till Monika att hon har resfeber XD

Hon ba vadå Denisfeber 

  

Hahaha!

Förresten så har jag gjort NÅGRA tisinställda inlägg, dock inte så 

många, men aja, hoppas att ni inte slutar läsa min blogg ändå :c

Nu ska packar vi de sista och chillar :D

Så jag ska gå och fortsätta med mitt chillande 

x)

Hejdåå!

!JAG KOMMER HEM DEN 16! 

 

Av Sandra - 27 juni 2012 13:14

Hej!

Snart bär de av mot pappa!

Tänkte bara visa en liten Narnia Bild jag gjorde

utifrån en bild jag tog igår!

 

^^

Av Sandra - 27 juni 2012 10:33

 

Av Sandra - 26 juni 2012 17:10

Tjeenaa!

Jag ska åka iväg på torsdag..har ont i halsen nu..

De låter SUUPER eller hur?!

Nej men ska försöka bli bättre :c

Måste packa lite saker tills Polen också!

Föresten så skypade jag med Monika förut, och hon skulle köpa någon

"hemlig" påse till mig från någon affär, det var typ smycken i, och den 

kostade 50 kronor men i den fanns de saker för typ 100 o.o

Aja jag vet inte XD

Så ska vi öppna dom i bilen när vi åker till Båten i Kalskrona eller vad de heter XD

Aja bjuder på 2 bilder!

   

Av Sandra - 26 juni 2012 15:24

Hejsaan!

Har städat och fixat klart mitt rum!

Och jag tänkte visa er lite bilder från mitt rum, har dock

inte skrivit att de är mina bilder på dem, men jag hoppas att ni inte tar dem O.O

                       

^^

Älskar hyllan över mitt skrivbord, med lampor under!

Av Sandra - 26 juni 2012 12:52

 






Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards