Sandra

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sandra - 31 oktober 2011 23:21

Hejsan på er akka glada!

Jag ska snart lägga mig,är rätt trött idag  

Idag har jag mest spelat The Sims 2,och vart lite med Ari.

Men annars typ inget?

Om jag hinner så ska jag blogga mera i morgon de lovar jag!

Azzå de här blir ett kort och konstigt inlägg ju!

Jag har en blåsa inne i munnen som gör jätte ont!

När jag sväljer när jag äter,hela tiden gör den ONT någon som vet vad man kan göra mot blåsor?!

Öj Öj  

Men aja ska strax lägga mig som sagt?!

Så god natt på er <3 

Av Sandra - 31 oktober 2011 23:17

Hej!

Förut så sminkade jag en Zombie hand!

Den var inte så bra men här kommer en bild...

 

Bilden är usel för att den är tagen med min Webb Cam.

Men ni kanske ser endå?

Av Sandra - 31 oktober 2011 16:04





HAHAHAHA!

Av Sandra - 31 oktober 2011 10:53

Hej!

Jag har fått frågan om hur jag gör mina Sandra Matchar Kläder och de är klart jag kan det!

Så här kommer en förklaring på de...



1.Gå in på http://www.hm.com/se/ 


2.Sen så klickar du på DressingRoom

 

3.Då kommer de att se ut såhär 



4. Då drar ni bara kläderna till Modellen.

    


TIPS:

Här kan du välja skor och accessoarer och andra saker såklart  


För att ta bort kläderna från modellen så drar ni bara den åt siden eller trycker på de ni inte vill ha.


Längs ner så kan du ändra bakrund och modell.

 


Du kan också ändra ansikte på Modellen genom att hålla muspekaren på ansiktet.

 

Och då står de Change Face och då trycker du där så kan du välja.




Hoppas att de hjälpte   






Av Sandra - 30 oktober 2011 22:31

 

Öh WTF?!

Jag vet nt vad de där typ vita/blåa bubblorna är men okej.....

Av Sandra - 30 oktober 2011 12:27

 

 
Av Sandra - 30 oktober 2011 11:43

Hej!

Jag vaknade vid halv 12 idag  

Och jag är fortfarande trött!

Oj Oj ^^

Men jag ska snart äta frukost så jag bloggar mera sen 

Av Sandra - 30 oktober 2011 02:18

Hej!

Ska lägga mig nu men innan de ska jag visa en till Stil jag gjorde 

                                                           

Japp så blev den i alla fall  

Men nu ska jag lägga mig så god natt!

Bloggare mera i morgon när jag vaknat  

Aja Bye Bye <3  

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards