Sandra

Alla inlägg under november 2011

Av Sandra - 30 november 2011 21:22

Hej på er ♥

Ska snart lägga mig,är rätt trött efter mitt fina äventyr idag  

Hehe!

Och som sagt så blir de lite kalender i morgon,och nu ska jag läsa lite läxa tills i morgon!

Och jag bloggar inte mera idag ✿

Men jag säger god natt då!

Bye Bye ses i morgon kära bloggläsare älskar er    

Av Sandra - 30 november 2011 21:03

Dagens julbild 30-11-2011

Rabbit-hat_1789960i_large

Av Sandra - 30 november 2011 21:01

Hej!

Skulle bara säga att Sandras Julkalender börjar i morgon!

Glöm inte att kika in luckan i morgon  

   

Av Sandra - 30 november 2011 20:52


Hehe!

Monika sa att dom har köpt 9 presenter till mig!

Oj Oj!

   

Längtar!

Av Sandra - 30 november 2011 19:56

Hej alla glada!

Har inte kunnat blogga något alls för att min Mac VAR "sönder"

Ni kanske vill höra historien?

Nä kanske inte men de får ni endå ^^


Det var så att jag skulle ladda ner ett program så att man kan ändra docken (det som är längst ner på en mac)

och då gjorde jag det.

Och drog ett foto till programet,men det var INTE så bra,för hela bakrunden blev lixom bilden,så direkt jag tryckte på en ikon så hände inget annat en att bilden flyttade sig lite år vänster,sen efter de så vart alla saker i docken osynliga,men dom var endå där,så man kunde trycka på dom fast dom inte syndes.

Och jag blev as rädd och nervös och började stört tjuta och Tobbe som inte ens kan något om Macbook lyckades fixa det,fast bara så att man skulle ha docken på vänster sidan,för satte man ner den så att den var längst ner så började de dampa igen,och sen för typ 10 minuter sedan så lyckades vi fixa det helt!

Så nu är det inga problem längre!

Och jag som var så rädd och grät och massor ^^


Och sen så kom Amanda!

Och vi klarade ut HELA mario spelet på wii!

och fick en ny stjärn värld!

Sen åkte vi och köpte en julkalender till mig ^^

Och en varsin glass till mig och Mandis        

Gött!

Och ja nu sitter jag här!

Hehe!

Skriver kanske mera sen men Bye så länge             

Av Sandra - 30 november 2011 15:25


Asså vad har tjurfäkning med apple att göra?!  

Av Sandra - 29 november 2011 22:24

Dagens julbild 29-11-2011

4198928700_9724aae475_z_large

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards