Sandra

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Sandra - 7 november 2011 22:29

Hej igen!

Ska lägga mig snart,de är ju skola i morgon 

Men i morgon så kommer jag ju med en ny Julbild!

Glöm inte det! 

Av Sandra - 7 november 2011 22:06

                                                        Önskelista!

*Ritplatta

*Present kort

*Twilight filmerna

*Twilight boken som jag inte har

*Beautiful dead serien

*Pengar

*Foto studio 

*Reflex skärm

*En radio (bild i slutet)


*I Phone skal

*Bio billjeter

Det finns säker mer men jag kommer ba nt på det just nu....

här är bilden!


Av Sandra - 7 november 2011 22:04

En bra låt tycker jag!

Av Sandra - 7 november 2011 21:42

Hej!

Tänkte visa er hur man gör en söt nedräknare tillvad man nu längtar till 

Börja med att gå in här: www.count.nu 

Då ser det ut såhär....

Då gör du så att du väljer hur du vill ha den och vad det ska stå...

Sen så är det en liten kod där längst ner...

Då kopierar ni den och lägger in den som meny avdelning...

InställningarMeny avdelningarSkapa avdelningHTML KOD och sen listrar du in koden så blir de bra   

Av Sandra - 7 november 2011 20:35

Siter i pyjamas och gör typ inget?

Ska snart lägga mig snart är typ skit trött  

Idag har jag vart med Julia och Amanda 

Och vi gick och köpte Ben & Jerrys  

De var super gott,konstigt va?,vem gillar inte Ben & Jerrys?!

I morgon vet jag inte vad jag ska göra riktigt?!

Men de märker vi väl då eller?

Har just gjort lite på matte grej....

Jag tänkte göra en till video med tips snart 

Av Sandra - 7 november 2011 18:24

Som ni kanske såg så fixade jag dagens Julbild idag!

Fin va?

Jag gillar den i alla fall!

Jag bloggar mera sen för min kompis kom nu<3

Av Sandra - 7 november 2011 18:10

Dagens Julbild 7/11 2011

Tumblr_lu5bth0zzs1r2slaxo1_500_large

7/11 

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards