Sandra

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Sandra - 28 november 2011 22:25

Hej på er!

Ska snart lägga mig  

Och så tänkte jag bara säga att det kommer en video om hur man klipper ut saker enkelt i pixlr!

Haha!

Japp men det kommer senare...kanske på onsdag  

Ska fixa min säng med,den är stökig och täcket har åkt ner och massor,men de är för att de satt 3 peroner i min säng och spelade mario  

Men vi får se om jag bloggar i morgon för jag och mamma ska äta på Max också ^^

Gött va?

Och sen så ska vi hem och vi får gäster,och sen så vet jag inte  

Kanske bloggar ett kort inlägg på skolan om jag hinner...

By the way så hade vi msuik för första gången i skolan idag  

Det var väl sådär  

Men ja ja!

Vi ses kanske i morgon kära blogg läsare!

 

Av Sandra - 28 november 2011 22:02

JAG HATAR MARIO TILL WII!

JAG HADE KOMMIT TILL SISTA LVLN OCH SISTA BOSSEN OCH SÅ SKA JAG HÄMTA LITE LIV MEN DÅ SPARAS DE INTE SÅ JAG FÅR BÖRJA OM HELA DEN LVLN IGEN!

Av Sandra - 28 november 2011 20:56

Hej på er!

Just nu gör jag ingenting,typ sitter vid datan såklart  

Ska typ spela Mario tror jag ^^

Men snacka om att jag längtar till i morgon!

Vill bara lägga mig nu,nu nu!

Och de ska jag,så de blir i morgon snabbt!


Av Sandra - 28 november 2011 20:50

59916930cf35_large

Dagens julbild 28-11-2011

Av Sandra - 28 november 2011 16:16

Hej alla glada!

Idag så har de väl inte hänt så mycket?

Fast jag redovisade idag!

Och de gick typ bra  

Och PLUS att läraren frågade om hon får visa upp den på öppet hus ikväll,snacka om att man är glad då!  

Längtar sjukt mycket till i morgon!

Hmm undra varför?!

Jo för jag fyller ju år!

Så jag kanske inte bloggar så mycket i morgon,som ni kanske förstår?

Och just nu kollar jag på Top Modell ^^

Hehe!

Och nyss åt jag pizza,intressant va?

Jag är alltid så intressant känner jag   

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards