Sandra

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Sandra - 21 november 2011 22:14

Ska lägga mig nu,är trött nu,idag har jag typ vart med Julia och vi gick till affären och köpte Lökringar (sourcream and onion rings) och någon SUPER god dricka + lite polkagrisar!

De var VÄLDIGT gött!

 

Haha!

Bilden är FUL men endå ^^

Och i morgon ska jag och Julia baka lussebullar eller något annat gött!

Och så ska vi pynta min egna söta julgran i mitt rum ^^

De kommer bli fint!

Har inte hunnit blogga för som sagt så har jag vart med Julia,och så har jag städat lite också ^^

Och duschat,och bäddad rent i min säng 

Och snart blir de att lägga sig,är super trött som jag tidigre sa.... 

Hehe!

Och jo jag och Julia lyssnade på en låt typ hela dagen!

Och de är den här låten nedan

 

Jag diggar den!

Wihi!

Den lyssnar vi typ på nu mera ^^

Diggar när dom säger Da ra ra ra ra....!

Hehe!

T.Ö.N.T.I.G.T

Men aja i like the song ^^

Kommentera vad ni tycker ^^

Hade SUPER ont i huvet förut!

De känndes som att huvet skulle sprängas typ!

Som en tickande bomb i huvet,de lixom dunkade i huvet typ hela tiden,vet någon vad de kan bero på? 

Fotade några bilder idag också!

Lägger ut dom i morgon Maybe om jag har tid?

Men de märker vi i morgon,när jag nu vaknar,ska ju va med Julia också 

Vi firade att de är "fredag" med att svulla god saker idag!

Ni tror säker jag är störd lixom VADÅ FREDAG?!

Men de är som fredag efter som de är studiedag i morgon och onsdag ^^

Så vi säger att de är helg nu,de är nice,synd att inte alla skolor hade de samtidigt  

Shit vad jag längtar tills jag fyller år!

Jag DÖR!

Jag vill fylla år nu!

WÄÄW!

Men jag får vänta några dagar till faktiskt  

Längtar till Jul också!

Haha jag längtar ju till allt!

Är med i 2 foto tävlingar också!

Inte för att jag lär vinna  

Är inte så bra på att fota direkt  

För att vinna tävlingar behöver man vara typ ELIT på att fota!

Föresten så visade några killar en video idag som var SÄMST!

Här kommer den

 

Säger bara en sak D.Å.L.IG

Så sämst alltså -_-'

För den delen så är Twilight bra!

Och Edward är Snygg!  

Men nu är jag så trött att jag somnar här snart ^^

Så bye och god natt på er alla glada!

See yah!


   

Av Sandra - 21 november 2011 13:46

Slutar snart skolan!

Och nu har vi rast ^^

Hade nyss SO ,inte så värst roligt om jag ska vara helt ärlig....

Men jaja!

Snart så har vi Engelska eller vad de nu är?!

Och sen SLUT tror jag?!

KANSKE skulle va med Julia dåå!

Men jag vet inte ^^

Är sugen på något gott!

Typ kladdkaka!

Eller något annat gött... 


Av Sandra - 21 november 2011 10:22

Delcious Icecream

Som ni vet så klistrar ni in koden i en menyavdelning!

Inställningar-Meny avdelning-skapa avdelning-HTML kod-klistra in-skapa!

Sen är du klar!

Av Sandra - 21 november 2011 10:17

Av Sandra - 21 november 2011 10:05

Hej på er!

Är i skolan nu,och vi har snart teoretisk idrott eller vad det nu heter?!

Och vi börjar typ snart,vad tycks om dagens Julbild?

I Like It!

^^

På bussen så snackade vi om Kartong bil  

Typ en svävande kartong som alla i hela stan har och de finns inte röd ljus i stan,och allt vad de nu var  

Vi var bara LITE uttråkade,och så skulle julia försöka gäspa och lixom satt och såg ut såhär  

Så då började jag as garva och hon också,så hon fick aldrig gäspa för varje gång hon försökte så skrattade jag och då skrattade hon så de gick ju inte så super bra  

Hrm....är typ hungrig åt ingen frukost i morse  

Men då kanske jag får skylla mig själv lite eller?

Vi hade nys NO och vi jobbar med att forska om en Vetenskaps man/Kvinna och jag har valt Bell (som uppfann Telefonen)

Inte för att värka SJUK men han är gullig ju  

Haha!

Azzå inte gullig jag vill bli ihop utan gullig jag tycker du är söt som en bebis typ  

Julia forskar också om honom ^^

De blir faktiskt bra ^^

Har också hittat en film jag vill se som heter typ Into the wild tror jag?!

Minns inte men den vill jag i alla fall se ^^

Kristen Stewart är med i den filmen!

På tal om Kristen jag vill se Breaking Dawn part 2 NU!

Jag dör!

 

Jag vill se NU,NU,NU,NU,NU!

Men aja de är ingen ideé att påminna sig för då längtar man ju bara ennu mera!

Och de är ju väligt bra -.-'

Vill också säga Grattis Till Linnéa som vann spökhistorie tävlingen i hennes klass^^

Jag,Julia och Ellinor Vann ju inte  

Men de gör inget för vinna är ju inte de viktiga ^^

Men nu pallar jag inte blogga mera så jag bloggar när jag kommer hem sen!

Bye så länge!

Slänger in en höstig bild så länge!

 


Av Sandra - 21 november 2011 10:01

Tumblr_luyxzemu401qg8siao1_500_large

Dagens Julbild 21-11-2011 

Av Sandra - 21 november 2011 06:44

Hejsan!

Sitter och kollar lite TV nu innan skolan,bussen går vid 24 över tror jag   

Så jag ska snart gå,men när jag kommer hem blir de dagens julbild och annat,hehe.

Är faktiskt inte trött idag?!

De borde jag väl vara som vanligt eller?!

Men neej idag är jag  skapligt pig och de är ju bra det?

När jag kommer hem har jag inte en aning om vad jag ska göra,förutom att blogga,men jag tror inte jag ska va med någon i alla fall?

Men på fredag kommer i alla fall Monika tror jag?!

För vi skulle vara hundvakt ^^

Men nu måste jag packa ner datorn,men ses senare <3

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards