Sandra

Alla inlägg under december 2011

Av Sandra - 31 december 2011 16:56

Hej på er!

Och gott nytt år 

 

En av våra gäster ( Tobbe´s kusin) (Tobbe är min lådsas pappa)

Är typ MAGISK!

Han kan bara kolla på Gismo (Våran hund)

Och så typ sätter han sig ner!

Han lyder honom så jag blir...ja..

Jag vet inte men det är super coolt!

 

Idag har Madde och jag dekorerat kladdkakan och

gjort panacotta!

Hoppas det blir gott ^^

Kommer bild på det sen "Kanske"

Har också haft feber idag...

Väldigt roligt på nyårsafton

 

 Men nu så ska jag gå ^^

  

:(

Av Sandra - 30 december 2011 21:43

Statistiken sjunker 

  

Säg till om det är något ni undrar eller vill veta!

Eller något jag ska skriva om,eller om ni vill ha header ^^

Jag gör vad som helst för mina läsare

Av Sandra - 30 december 2011 21:36

Vad vill ni se mera av på bloggen?

Svara gärna här nedanför!

Av Sandra - 30 december 2011 20:41

Av Sandra - 30 december 2011 19:57

Kolla helst med liten skärm inte fullbild för bilderna blir suddiga då

Av Sandra - 30 december 2011 19:39

 


Har lärt mig hur man hittar inställningen för fyrverkerier!

Och det är ju bra tills i morgon!

Det var rätt enkelt 

 

Fast nu var det ju mamma som lärde mig....

hehe men vi säger att det var jag

 

Men yes!

En APPLÅD FÖR MIG!

Tackar Tackar... 

Av Sandra - 30 december 2011 19:00

Hej!

Är ju sjuk idag 

-_-

Så jag och Madde har sett 2 skräckisar!

Den första var Sorority Row

Och den andra var The Ring!

Dom var typ jätte läskiga!

Eller inte The Ring....2an

Mår föresten sämre nu 

 

Plus att Titanic var på TV så vi såg den ^^

Och den är så sjukt fin

 

  Och just nu så pratar jag med Julia på Skype

^^

Och så tog vi ner julgranen också

 

Men jaha...vi får hoppas att jag mår bättre i morgon

i alla fall...vill inte vara sjuk på nyår direkt?

Har inget att blogga om så jag kanske inte ska blogga mera då...

  

Av Sandra - 30 december 2011 11:00

Hejsan alla sjuka!

(och friska)

Själv har jag gått och blivit sjuk igen

 

Som vanligt precis innan nyår!

Jag som skulle handla kläder med Madde och Mamma idag!

Men NEH för jag har så ont i halsen att jag skulle kunna börja gråta

 

Och ont i huvet,ni vet när man kollar upp så får man

jätte ont i huvet?

Så har jag...

Plus att det gör lite ont i ena örat också

Det är ju väldigt bra!

 

Är också SUPER förkyld och de gör ju inte heller saken bättre!

Vet inget glatt att skriva om idag faktiskt :(

Så jag bloggar mera sen!

Bye Bye

   

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards