Sandra

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Sandra - 2 november 2011 19:58

Hej alla glada och ickeglada!

Är super trött idag  

Jag vet inte riktigt varför,eller jo...jag kunnde nt sova i natt...

Vad har jag gjort idag då.....typ inget vart lite med Lisa och några andra vänner typ,väntat på Manda som kommer hem klockan 10 på kvällen så vi kan inte va   

Så jag ska åka till pappa i morgon och stanna tills på lördag tror jag  

Just nu så sitter jag och dricker ett glas med vitamin med smak av apelsin    

Och så vill jag säga sorry för den dåliga uppdateringen den senaste tiden....

Men jag har inte haft så mycket tid,men jag ska bli bättre eller i alla fall försöka  


Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards