Sandra

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Sandra - 10 november 2011 22:37

Tagna med Mobilen ^^

God natt!

Av Sandra - 10 november 2011 22:01

Ska lägga mig strax!

Jag har faktisk varit duktig idag!

Jag har gjort massor med saker tillexempel...

  • Städat rummet
  • Köpt presenter & julklapp
  • Gjort klart engelskan

I morgon ska jag och Amanda baka lite ^^h

Inte för att Monika kommer och inte för att Monika fyllt år...NEEJ VARFÖR TROR NI DET?! 

I helgen ska jag antagligen fota lite för att Monika ville de typ...

Så jag kanske hinner fix några bilder  ^.^

Och så vad mer...?

Jo vi ska kanske filma en video när vi dansar!  

Jag är Batman så ni vet de,jag vet inte hur de började men nu har jag kallats Bat Man Och Julia   är Fantomen och Linnéa är Hulken...Kolla DE ÄR JU BAT MAN SMILIE!

Okej de här inlägget börjar bli lite flummigt nu  

Omg!

Jag hoppas vi vinner tävlingen på måndag!

De var lixom en tävling om vem som kunnde göra läskigast Spökhistoria och jag hoppas vi vinner!

Fast att vinna är inte de viktiga?

Men de vore roligt såklart  

Föresten,förut i skolan så gick vi en promenad och vi började snacka om att man skulle klistra fast sig i en stol och hoppa från ett plan ner i vattnet och vad man skulle tänka om de kom en flygande elefaant och ba BOM ner i vattnet och massor andra störda saker     


Vi är lite underliga ibland känns det som,eller vad tycker ni?  

Men nu säger jag ärligtalat god natt!

Jag ska ju upp i morgon!

 

God natt som sagt ses i morgon kanske?

De märker vi då!

Kram på er! 

Av Sandra - 10 november 2011 21:30

Jag kom på en sak jag önskar mig!En ny Jump !


Candycane i gruppen Jumpsuits hos Ziperall (JUMCAN0051-XXSr)

Av Sandra - 10 november 2011 20:47

Hej på er!

Har gjort klart spökhistorien nu,och den var DÅLIG för att min röst var där -.-

Men aja,lägger ut den nästa vecka efter redovisningen...

Idag i skolan var vi på ett ställe som heter Cinema,och vi lärde oss lite saker om film,och jag ska kolla om jag får gå kurs där!

Varje onsdag!

Man typ gör film och så då!

Så sjukt coolt ju!

                                                

Så aa,sen köpte jag lite presenter till Monika (min syster som fyllde år igår) och jag säger inte vad de är efter som att hon kanske läser bloggen ^^

Jo just ja!

I helgen kommer jag inte att blogga!

För Monika kommer och ska sova över...så jag kommer inte att hinna det,tror jag inte i alla fall!?

Jag ska snart duscha så jag kanske bloggar lite god natt sen men hej då så länge i alla fall!

See yah!

Av Sandra - 10 november 2011 18:07

Hello!

Jag har inte kunnat blogga för att jag har vart lite i stan med mamma och så har jag skrivit klart en spök historia som jag ska prata in min röst till sen  

Av Sandra - 10 november 2011 08:27

Blue-bulb-christmas-deco-decoration-favim.com-134895_large

Dagens Julbild 10/11 2011

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards