Sandra

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Sandra - 6 november 2011 22:27

Hej!

Har fortfarade ont i mitt ben efter helgens "fail"......

Jo i helgen så lekte jag BatMan i pappas trapphus och jag hoppade upp på en typ tjock järn stolpe som jag hoppade upp på och klamrade mig fast vid,och sen skulle jag hoppa ner och landade med baksidan av låret på ett trapp räcke  

Så jag fick världens blåmärke  

De blev inte så BatMan likt som jag tänkte  

Skulle ju lixom hoppa ner och ba BATMAN!

Men jag som jag är fick inte till det den här gången heller  

Men Julia vill så gärna att jag ska åka buss i morgon så jag gör de,så jag måste upp vid 6 i morgon så jag ska lägga mig nu typ 

Men jag bloggar mera i morgon!

Bjuder på en BatMan bild också bara för att de var så kul  

  

Så ser jag ut!

Hahaha!

Men aja god natt på er!

  

Av Sandra - 6 november 2011 21:03

    


Här bjuder jag på en liten för hands titt på min nya jul header som troligen kommer den första advent om jag orkar vänta sp länge förstås! ^.  

Av Sandra - 6 november 2011 17:58

Hur kan man låta bli att längta!

Hela familjen som pyntar julgranen,och bakar peparkakor,köper julklappar till varandra,äter gröt tillsammans,när man snor en polkagris fast mamma sa nej,när man öppnar alla julklappar tillsammans,Pyntar med tomtar och ljus hemma,är glada varje dag,kollar på kalle anka innan man öppnar juklapparna....Jag längtar sjukt mycket!

4190706418_d6714eee97_z_large

Av Sandra - 6 november 2011 17:54

5296493222_3a0fe4e8a7_z_large

6/11 2011

Av Sandra - 6 november 2011 17:48

Hej på er!

Har börja med en ny sak från och med idag!

Jo nämligen en JULNEDRÄKNARE!

Kolla!

Och så ska jag börja med att lägga ut en Julbild VARJE dag fram till Julafton!

Så glöm nu inte att kolla min blogg VARJE dag för att få se dagens Juliga bild!

PLUS att jag snart kommer med en ny jul header!



Av Sandra - 6 november 2011 13:51

image


Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards