Sandra

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Sandra - 17 november 2011 21:30

Här kommer våran spökhistoria!

Mobba inte för jag gjorde en skärm inspelning!


 

Av Sandra - 17 november 2011 20:59

Hej på er!

Har inte haft tid att blogga idag för jag har vart med Mandis och Lisa idag!

Och så fick jag veta att Monika och hennes kompis ska gå på Breaking Dawn i helgen och jag ska med!

Ska med andra ord se den IGEN!

Hehe!

Så glad jag är!

Och så har ju Monika "kalas" i helgen ^^

Soft helg eller?

Och i morgon får vi veta vem som vinner tävlingen med spökhistorier som jag skrivit om tidigare!

Jag hoppas att vi vinner såklart,fast jag tror att 2 andra tjejer vinner faktiskt ^^

Men de gör ju inget för vinna är ju inte de viktiga eller hur?

Jag är rätt nöjd med våran faktiskt ^^

Har fått 2 nya låtar att lyssna på nu igen!

Ni kanske tycker dom är töntiga men endå...

Haha!

Och sen Fade into darkness och den över hette Good Feeling ^^

Diggar dom faktiskt!

Föresten så är jag super glad för jag ar typ 15 besökare per dag!

Ni kanske tycker de låter konstigt och väldigt lite,men jag tycker de är rätt bra jämfört med när jag började blogga ^^

Då hade jag typ 2 per dag!

Så de har ju blivit bättre och jag andvänder inte några bloggtrafiks grejer!

De är ni som läser min blogg som jag tackar otroligt mycket ^ ^

Tackar Tackar och kram på er!

Men ja ja,jag ska väl snart lägga mig,skola en dag till ju  

Är faktiskt otroligt trött nu....fast när är jag INTE det då?!

Haha!

Men God natt på er!

Kram/Sandra


Jul headern kommer nog snart,orkar inte hålla mig mera!

Av Sandra - 17 november 2011 20:53

Tumblr_lugotlajzi1qbrdb3o1_500_large

Dagens julbild 17/11

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards