Sandra

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Sandra - 23 november 2011 20:35

     

 
Av Sandra - 23 november 2011 19:54

Sitter via skype och sorterar mina jultidningssaker och de går väl bra,pappa och Monika tar med sig sakerna som ska va i krokek på fredag  

Och nu öppnar Monika min snyggaste killar kalender   

ROBER PATTINSON VAR MED 

Av Sandra - 23 november 2011 19:40

Hej Hej!

Jag och Tobbe har nyss vart och köpt ett bord till mamma!

Hon blev SUPER glad!

Så aa vi åkte till oxelösund och hämtade bordet ^^

De tog typ 2 timmar om inte mer...

Men aa sen åt vi mat och nu är jag här och skypar med Monika  

På tal om Monika,så kommer hon till mig i helgen igen,vi ska va hundvakt åt Gismo för mamma och Tobbe ska typ på "fest" så vi ska ta hand om honom.

Förut idag så var jag med Julia som sagt,och vi typ fotade Gismo och min söta julgran,och lyssnade lite på musik  

Ska snart duscha också,de är ju skola i morgon,önskar att de var mera studiedag!

På tal om skola så ska jag visa upp min Bell grej för HELA klassen!

Jag som HATAR sådant

   

   



Av Sandra - 23 november 2011 15:12

Haha!

Här är en PERFEKT julklapp till Julia 

 

Av Sandra - 23 november 2011 15:04

Hej på er!

Har inte bloggat så mycket som ni kanske märkt ^^

Men de är för att jag har sovit över med Julia  

Och igåt kväll så pyntade vi min söta mini gran i mitt rum!

Här är en liten bild på den  

  

Bilden är tagen med Web cam så den är ju inte så super bra kvalite på  

Den är så fin när den lysser i mörkret  

Igår kväll satt jag och Julia uppe till lite över 3 på natten och gjorde klart våra Keynotes grejer tills på fredag...vi ska lixom  "forska" om en vetenskapsman/kvinna

Vi forskar om Bell ^^

Och så svullade vi chips med dipp till  

WIIW jag fyller år om typ 6 dagar!

Yeey!

undra vad jag får  

  

Av Sandra - 23 november 2011 15:02

De högsta jag har haft i statistik denna månad är 21!

 

Av Sandra - 23 november 2011 14:57

Dagens julbild 23-11-2011

X_e48b33f8_large

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards