Sandra

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Sandra - 24 november 2011 22:27

Hehe!

Söta saker jag hade i mitt förra inlägg va,hehe men här kommer dagens julbild!

Tumblr_lus92qxprz1r6dxuvo1_500_large

Dagens julbild 24-11-2011

Av Sandra - 24 november 2011 21:51

Hej Hej!

Dagen har väl vart som vanligt,nästan i alla fall,för idag på gympan så skulle vi hoppa på ett ben från ena sidan till andra av gympasalen,och då var de en tjej,och hennes knä typ vek sig och knäskålen typ vreds,och sen föll hon ihop på golvet!

Och jag och några andra sprang dit och hon grät as mycket!

och vi skulle ju ha gympa!

och hon lixom låg i mitten av salen så jag och några andra fick lyfta henne till hörnet!

Och vi skulle avakta om de gick över med de gjorde det inte!

Så dom fick ringa ambulans!

Och jag hoppas för allvärlden att det gick bra på akuten!

Och ja sen när jag kom hem så var jag med Amanda och Victor...och vi typ chillade,snackade och gluttade lite film också  

Och yes nu sitter jag här,gjorde också klart min Alexander Bell grej till i morgon!

Jah ska ju visa upp den för HELA klassen,och jag har ont i magen för att jag är nervös!

Så töntigt!

Men jag är typ blyg och hatar sådanna saker  

Har inte mått så bra idag,mår typ illa,ont i magen och huvet och jag vet inte varför!

Igår somnade jag rätt sent för att jag mådde så illa  

By the way så hittade jag ett gölligt halsabande förut!

  cute kawaii stuff - Never Without a Friend

Hihi en guldfisk i en påse ^^

Hittade lite flera nyss!

Här kommer lite vill ha saker!


Dark Coffee Necklace - Tea Cup and SaucerLarge Pink Strawberry Cupcake RingAlice's Blue Ribbon Bow NecklaceCute Deer Necklace Cute Orca Whale NecklaceCute Sea Turtle NecklaceHot Dog Ketchup and Mustard Best Friend Friendship NecklaceKawaii Happy Cloud NecklaceScented Sprinkled Donut Necklace ( Large )Sweet Icecream NecklaceStrawberry NecklaceChocolate Chip Cookie NecklaceCinnamon Roll NecklaceClassic Cherry Cream Cupcake NecklaceCupcake Necklace (Large)Fairy Tale Candyland Cupcake Kawaii Strawberry Bunny Necklace Kawaii Peanut Butter and Jelly Sandwich BFF Necklace - Set of 4Mini Rainbow Cupcake NecklaceMini Pink Ribbon Cupcake Necklace Strawberry Toaster NecklaceSweet Chocolate Pink Bow Necklace Sweet Pink and Purple Lollipop NecklaceSweet Rainbow Lollipop NecklaceBlue Glitter Lollipop with Pink Ribbon NecklaceBurger and Fries BFF Friendship NecklaceAngel Heart Bling RingClassic Hamburger Ring Dark Coffee Ring - Tea Cup and SaucerKawaii Large Strawberry RingRainbow Sprinkles Icecream Ring Strawberry and Chocolate Miniature Cake RingBurger NecklaceChocolate Chip Cookie RingSweet Chocolate Cupcake Ring Sweet Berries Waffle Cake Ring French Fries Earrings ( Large )Gingerbread Man Cookie Stud EarringsGoldfish EarringsLarge Red Cherry Earrings ( Life-Size ) Soft Serve Icecream Stud Earrings - Chocolate FlavorSparkly Donut Ring


Hehe de blev inte så några som jag trodde de skulle bli  

Aja här är en länk till sidan




Cute  































Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards