Sandra

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Sandra - 15 november 2011 21:58

Ska lägga mig nu!

Om jag kan sova vill säga?!

Haha!

Kommer vara för nervös!

Efter som aa...som jag sagt typ 1000 gånger idag,så ska jag på bio i morgon ^ ^

Waaw vad glad jag är!

Kanske inte bloggar så mycket i morgon föresten!

Mitt Chema är....


  • Skola
  • Åka buss hem
  • Äta
  • Byta om 
  • Åka till stan
  • Ta biljeterna
  • Köpa popcorn
  • Se film!

Haha!

Roligt va?!

Hehe!

Azzå jag är inte ens trött!

Konstigt va?!

AZZÅ lol de här inlägget börjar bli LITE flummigt!

Men även om jag inte är hemma så kommer de finnast tids inlägg!

Men nu ska jag lägga mig!

Ses kanske i morgon!

Bye Bye kram på er!

Av Sandra - 15 november 2011 21:57

Haha!

Fin va?!

Jag gjorde den på lektionen förut XD 

Av Sandra - 15 november 2011 21:24

I morgon kommer vi att sitta här!

 

Där ni ser fyrkanten,där kommer vi att sitta ^^

Av Sandra - 15 november 2011 21:15

Kollar på Desperate Housewives,och de är som vanligt super bra ^^

Sen ska jag väl lägga mig?

Ska ju på bio i morgon ^^

Av Sandra - 15 november 2011 20:45

Jag är överlycklig!

Gissa varför?!

Jo för jag ska se Breaking Dawn Part 1 på bio i morgon!!!

Jag längtar så mycket!

Och ni kanske undrar....den är ju från 15?!

Men NEJ det är den INTE,idag under SO lektionen så satt jag och Uppdaterade Aftonbladet varje sekund!

Och sen,när jag bläddrade ner,vad står det då!?

Jo Twilight kommer bli från 11 år!

Så jag blev SUPER LYCKLIG och kunde nästan inte hålla mig från att ställa mig upp att skrika!

Plus att jag fick SMS av mamma där de stog,ni får se filmen!

Fast turligt nog gjorde jag det!

Men när lektionen var slut så gick jag ut och hoppade och skrek och skrattade för att jag var så GLAD!

Så i morgon går jag,Julia och Amanda på bio för att se vårt älskade TWILIGHT!

 

WIHIHIHIHIH!

Här kommer Trailer!

Haha!

Jag är så GLAD att jag skiter på mig snart ^^

PLUS att vårat vatten funkar igen,de har aldrig varit så skönt att höra ljudet av en spolande Toa...^^

Ska snart se på TV föresten!

Men sorry om de här inlägget blev lite konstigt,men jag är så GLAD att de är inte sant!

Länk om ni vill läsa mer på Aftonbladet  

SÅ GLAD, SÅ GLAD, SÅ GLAD!

Av Sandra - 15 november 2011 07:08

Tumblr_luo8r26qno1r36j8go1_500_large

Dagens julbild 15-11-2011

Av Sandra - 15 november 2011 07:06

5281691759_81dbe23292_z_large

Glömde igår sorry men här är den som skulle vart igår  14-11-2011

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards