Sandra

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Sandra - 27 november 2011 22:44

Haha!

Kanske inte så intressant men haha!


 
Av Sandra - 27 november 2011 22:29

Av Sandra - 27 november 2011 22:23

3_large

Dagens julbild 27-11-2011

Av Sandra - 27 november 2011 22:14

Hej Hej!

Herregud vad de började storma nu!

Man hör hur de blåser hela tiden ute   

De är inte så party direkt?!

Öj Öj!

Hoppas de bir bättre tills i morgon!

"gäsp" vad trött man är idag då ^^

Inte så konstigt kanske?

 

Ska fixa dagens julbild också  

   


Av Sandra - 27 november 2011 21:25

Hej Hej!

Har duschat nu och sitter och kollar på Beck  

Föresten!

Jag tänke ha kallender i år!

Men jag vet inte hur den ska vara riktigt...

Kom gärna med förslag

OMG KOLLA VAD JAG HITTADE PÅ AFTONBLADET!

Hahahahaha!

Nä bara skojade,för er som inte förstog så är de FAKE!


Av Sandra - 27 november 2011 20:07

Hej på er!

Monika har nyss åkt hem,och jag ska strax duscha  

Och i morgon blir de väl att gå till skolan som vanligt,och efter som att jag inte hann att redovisa i fredags så kommer jag att få göra det i morgon  

Men en sak är bra!

När det är bara 2 dagar kvar tills min födelsedag  

Mihi!

Längtar super mycket ju!

Oh,har ont i magen nu också  

 JO JUST DET!

DET ÄR JU FÖRSTA ADVENT!


Glad första avdent!

Hihi!

Hm...vad har vi mer gjort idag?

Jo sminkat varandra typ.... ^^

Och igår kollade vi på en film som heter Hip Hip Hora 

Och den var faktiskt bra ^^

Och så satt vi på köpet och svullade Kinder Maxi!

Hehe!

Men de var SUPER gött...

Plus kinder Boeno (STABNING?!) 

Och massor med godis  

Men nu ska jag duscha så bye! 

Av Sandra - 27 november 2011 16:13

Hej Hej!

No life säger  jag bara,jag,Monika och Lisa tog nyss på oss kläder!

Satt i pyjamas och spelade Super Mario på Wii  

Och Monika kör (de) något häst spel på sin I Phone  

Haha VÄLDIGT roligt ^^

Nä nu ska vi klara ut hela spelet så jag skriver mer sen bye!  


Av Sandra - 27 november 2011 01:02

Hur fixar du snöflingor på din blogg?

Jo de ska jag säga nuu!


Kopiera denna koden 



Och ni ser där de står antal flingor och sådär?

Och storlek står det också!

Där kan ni ändra lite olika saker,men de är bara testa sig fram så blir de bra ^^

¨Det som är skrivet med svart här nedan är lite av de du kan ändra själv,fixa lite grand så blir de bra!

Lycka till!

<script type="text/javascript">
Width =1000; // ange bredden på sidan som ska snöas in...
Height =2000; // ange höjden på sidan som ska snöas in...
Count =45; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal!
MaxStep=3; // max steg i rörelsen
MinStep=1; // min steg i rörelsen
MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga
MinFlake=6; // min storlek på snöflinga
PosX = new Array();
PosY = new Array();
StepX = new Array();
StepY = new Array();
StarSize=new Array();
for (i = 0; i < Count; i++) {
PosX = Math.random()*Width;
PosY = Math.random()*Height;
StepX =MinStep+Math.random()* -MaxStep;
StepY =MinStep+Math.random()* MaxStep;
StarSize=MinFlake+Math.random() * MaxFlake;
document.write("<div id='Obj" + i + "' style='position:absolute; left:0px; top:-20px; z-index:10000; visibility:hidden; color:#fff; font-weight:normal; font-family:Verdana; font-size:"+StarSize+"pt'>•</div>");
}
function animate() {
for (i = 0; i < Count; i++) {
PosY += StepY;
PosX += StepX;
document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible";
if (PosY > Width || PosX > Height || PosX<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås
PosX = Math.random()*Width; ///2
PosY = -20;
StepX = MinStep+Math.random()* -MaxStep;
StepY = MinStep+Math.random()* MaxStep;
}
document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY + "px";
document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX + "px";
}
setTimeout("animate()", 50);// hastighet
}
setTimeout("animate()", 1000);
</script>

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards