Sandra

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Sandra - 13 november 2011 22:04

Här kommer några fina bilder från Breaking Dawn!



Av Sandra - 13 november 2011 21:59

Har gjort en ÖnskeLista i www.pixlr.com och den blev såhär!

 

Av Sandra - 13 november 2011 20:55

  

Hoppas de hjälpt!

FÖRESTEN!

Jag har ingen aning om hur den där sidan uttalas!

Men här är länk i alla fall!

Länk

Av Sandra - 13 november 2011 20:03

Igår var jag,Monika och Linnéa och fotade lite!

Så här kommer lite av bilder...

                                           

Det var frost igår så bilderna blev rätt så coola!

Like it!

Av Sandra - 13 november 2011 15:24

Av Sandra - 13 november 2011 14:55

Tumblr_lt61duhrzo1ql48llo1_1280_large

Dagens Julbild 13/11 2011

Av Sandra - 13 november 2011 14:49

Av Sandra - 13 november 2011 00:21

Hej på er!

Har lite små tid att blogga nu ^^

Har sett på Zombie Land med Monika,Victor,Amanda och Lisa...

Och sen så typ körde vi frågesport och jag vart så trött så jag ba flumma sönder och sa massor skit 

Och nu är jag här,trött som en KLUTT och kollar när Monika och Manda tävlar i Kalaha    

Kommer allvarligt talat snart somna 

Och jo!

Förut köpte vi godis! 

Intressant va?!

Och så fick jag en Twilight Poster av Manda!

Den är SUPER fin (inte bara för att Robert Pattinson är med) men den är i alla fall super NICE!

Oj Oj klockan är halv 1 på natten och Manda är fortfarande här!

Och hon ska inte sova över ens?!

Jo just de!

Vi körde Sanning,Konka eller Procent förut...och om man inte gjorde/sa de man skulle så var straffet att dom andra skulle måla i ansiktet,jag vart målad ett antal gånger  

Har hängt upp 2 nya godis påsar på min fina vägg (ni tänker nog WTF VADÅ GODIS PÅSAR?!)

Men förut så fick man Breaking Dawn godis påsar här i kolmården om man köpte godis!

Och jag har 3 påsar....föresten kolla vad jag hittade här 

Bokmärke: Breaking Dawn - EdwardPoster: Breaking Dawn - Edward och BellaNyckelring: Breaking Dawn - Edward, Bella och JacobBokmärke: Breaking Dawn - Cast

Nice va?!

De finns här 

Det fanns olika Posters,Nyckelring,Armband och Bokmärke.....

Jag skulle vilja ha den högst upp  

Kolla vad jag hittade på Tradera!

Vill ha säger jag bara!

 Klicka för att stänga fönstret


Här kommer en LÄNK 

Vill så gärna ha en sådan  

 



Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards