Sandra

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Sandra - 18 juli 2012 22:17

Hej!

Sitter och svullar blåbär och dricker Kubus!

Och skypar med Monika!

Förresten så blev jag jätti glad för Linnéa kom till mig en snabbis idag!

Hon gav mig ett typ kamera fodral som det var Engelskaflaggan på!

För hon hade ju vart i England!

Älskar den, och min blåa kamera får plats!

Tack Nea!

Sen så gav jag henne Krowki (kossor) (godisar)

Och inuti så står de lixom en mening på polska, och när hon åt sin tredje så stog 

det De var de tredje fudge O.O

Erkänn läskigt?

Gud vilken åska det var på campingen igår :O

Förresten igen!

De finns en varg på våran camping D:



Av Sandra - 18 juli 2012 21:12

Jag hade tänkt att börja redigera bilder, och frågar mamma vart är kameran :O

Oj den glömde vi i husvagnen -.-

Bra va?

Inga bilder alltså, kommer upp när jag kommer hem från skara istället

eftersom att kameran inte ens är här -.-

Inget har gått bra idag!

Mina pilar till min pilbåge är förstörda för att dom är överkörda med gräsklippare,

jag hittar inte mitt usb och nu kameran?

Vad är det här för DAG IGENTLIGEN?!

Gud -.-

Ska nog lägga mig och kolla på avatar XD

Skulle inte förvåna mig om tv ramlade ner i golvet -.-

Av Sandra - 18 juli 2012 00:13

Godnatt XD

Nej men i morgon kommer alla bilderna upp här på bloggen!

Så ska ni få se hur fiiint det är i polen, men på tal om bild..

kolla vad jag hittade på fb :O

 

Omg...:O

Så fin och så sant :O


Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards