Sandra

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Sandra - 29 juli 2012 11:57

Hejsaan!

Idag vet jag faktiskt inte om vi ska hem eller om vi ska stanna kvar?

Mamma vill köpa ett nytt bord och stolar till vårat förtält ..

Så jag vet inte vad vi ska göra faktiskt?

Aja vi märker väl -_-

Men som ni såg igår så la jag ut en bild på en blixt ;D

Awesome att de var värsta orange!

luuv blixtar :D

:D

Haha flumm inlägg men ändå?

Påtal om ingenting!

Jag ÄLSKAR vattenballonger :O

Så himmla awesome att ba kasta omkring med i vattnet, de gjorde jag och Lisa

men de skumma var att några sjönk O.O

Dom ba HEJDÅÅÅ

Och sjönk ner till botten innan vi fick tag på dem :c

Dom lämnade oss enama i världen utan dom :c

hahahahaha

Looool

Av Sandra - 29 juli 2012 03:01

Åska och blixtrar! Bild tagen me mobilen!

Av Sandra - 29 juli 2012 02:51

Hejsan! Ligger i sängen och ska sova :) är inte ens trött idag :0 ovanligt faktiskt XD haha men de är dock inte så lätt att sova med dn fet hund som tar upp hela sängen XD

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards