Sandra

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Sandra - 19 augusti 2012 21:55

Nu är sommarlovet slut!

Börjar 8:an i morgon :C

Vill inte :'(

Betyg och allt!

Aja..Vi får väl se vilken klass de blir

för mig, och sådär.. allt jobbigt :s

Ska kolla lite TV nu innan jag somnar och ska

upp vid typ 15 över 7 :'(

Kommer säkert få F i allt o.e

Just nu så försöker jag lära mig google + men de går JÄTTE BRA XD

Aja ska dra nu!

See Yaah!

Av Sandra - 19 augusti 2012 16:49

Sitter och äter brända Mandlar och de är så j*vla gött!

Vart kan man köpa de förutom marknader osv.. XD

 

Dom sista nu då :c

Av Sandra - 19 augusti 2012 16:07

Kom hem rätt sent igår :O

Typ vid 1 eller vad de nu var XD

Men de var roligt i alla fall (:

Men idag är man trött..orkade inte direkt ta på mig

något fint XD

 

Slöööö XD

Av Sandra - 19 augusti 2012 16:01

Har en ny grejamoj på bloggen nuu!

 

Testa tryck på den?... :D

Av Sandra - 19 augusti 2012 15:48

Här kommer bilderna som jag lovade er (:

         

Kärlek till ballongen :D

Fin va x) ?

Men aja, i morgon så börjar skolan :C

Tråkigt men ändå kul.. vet inte riktigt :S

Men aja..Längtar tills konfirmationen :D

Ska bli supeer roligt faktiskt (:


Av Sandra - 19 augusti 2012 00:40

Helluu!

Idag har jag gött på marknad med Julia, och åkt 2 karuseller :D

På marknaden köpte jag :D

En College Tröja, brända mandlar OCH EN BARBAPAPPA BALLONG!

Haha älskar min ballong (:

Kommer bilder seeen typ i morgon 

^^

Ska snart lägga mig faktiskt o.o

Men aja, skulle åka en karusell igår..som heter Extrem Fly, men vågade

inte då..

men IDAAG! Så gjorde vi de :D

APPLÅÅÅÅÅÅDEEEEER!

  

 

Bild av mamma (:

Men iaf den åkte vi :D

Typ jäävligt läskig men ändå XD

Goooodnatt XD


Tidigare månad - Senare månad

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards