Sandra

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Sandra - 20 augusti 2012 20:42

Hejsan!

Nu har jag lite mer tid till att blogga (:

Men aja, vi har börjat med flextid i skolan, så sportlovet och

höstlovet får vi ta 2 veckor innan eller 2 veckor efter om vi vill (:

Vilket är rätt så awesome om man ska resa tillexempel?

Awesome i alla fall <3 <3

Sen i morgon så ska jag gå till tandläkaren, och sen efter de

bibilioteket (:

Ska lämna in en lapp sak så att man får en bok :)

Och ah, sen kanske hjälpa Linnéa att lägga lappar i böcker :D

Har även gjort en ny blogg idag!

En fotoblogg till och med XD

Den heter 1000pixlar!

Och HÄR är länken (:

Vi har dock inte kommit så långt än..men de blir bättre

sen när vi kommer igång!

 

Förut när jag och Amanda spelade Maza Game (:


Av Sandra - 20 augusti 2012 18:20

Klicka HÄÄR

DISCOOOOO

Av Sandra - 20 augusti 2012 13:44

Hej hej! Väntar på bussen som går om typ 20 min! Och så blir de att köpa ny laddare till datan då..efter den nya regeln om att man inte längre får ta med laddaren hem -.- för att alla tar sönder dem..men Aja!! Ska vara "social" nu! Hejdååå bloggläsare!
<3

Av Sandra - 20 augusti 2012 10:53

Nya regler på skolan nu då -.- skriver mer om det sen ;( börjar om typ några minuter..hejdåååå!

Tidigare månad - Senare månad

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards