Sandra

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Sandra - 23 augusti 2012 17:27

Helluu!

Idag så var jag till bibban och lämnade in "sommarboken"

Och då fick man en bok och ett armband! <3

   

På armbandet står det "Jag är en bokkramare"


Och bokens handling!

Inte nog med att Amys pappa precis har dött i en bilolycka; nu har hennes mamma

bestämt att de ska lämna Kaliforniens och flytta til Connecticut.

Dessutom vill hon att Amy ensam ska köra familjens bil hela vägen.

Det är bara ett problem: sedan olyckan vägrar Amy att sätta sig

bakom ratten. Hon kan bara inte,

Då dyker Roger upp. Han är nitton år, ovanligt

snygg och lovar att köta Amy till Connecticut. 

Tillsammans ger de sig ut på en road trip genom USA.

Resan som egentligen skulle vara en enda lång

transportsträcka utvecklas till något helt annat och

någonstans längst vägen börjar Amy förstå att livet

kanske kan gå vidare trots allt!

 


Jag tyckte att den värkade väldigt bra i alla fall!

Sen så köpte jag 3 block på lager house också :D


 

Av Sandra - 23 augusti 2012 16:57

Hellu!

Har blivit 100% fast vid ebay!

Hittade denna!

För 100 kronor <3 <3

 


   

60 kr

  

55 kr


Aja vill ha iaf XD

Hejdåå!



Tidigare månad - Senare månad

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards