Sandra

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Sandra - 21 augusti 2012 21:22

1.Jag är SUPER rädd för spindlar

2.Jag är orolig för framtiden D:

3.Jag har fortfarande en mjölktand kvar x)

4.Min släkt bor i norrbotten

5.Jag vill ha en surfplatta

6.Jag vill inte ha bankkort xD

7.Jag har en "test" blogg för designer

8.Jag hatar nästan all läsk x)

9.Jag älskar växter

10.Jag går vilse på Ikea XD

11.Jag är JÄTTE rädd för sprutor..

12.Första gången jag skulle åka buss själv var jag livrädd XD

13.När jag råkade paja min dator så började jag gråta XD

14.Jag ska söka in på foto gymnasium

15.Jag hatar ljudet av klockor XD

16.Jag har dåligt självförtroende

17.Jag tycker att sniglar är söta!

18.När jag var liten mördade jag myror XD

19.Jag spelade panfu när jag var liten XD

20.Jag ÄLSKAR lukten av ny bok XD

21.Jag älskar benin lukt XD

22.Jag gillar att skriva :D

23.Jag gillar GTA XD

24.Jag hatar lax!

25.Jag hatar ALL fisk som finns!

26.Jag gillar inte kött..

27.Jag tycker om voododockor :D

28.Jag tycker om citroner :D

29.Mitt lyckotal är 13 & 51!

30.Jag hatar kexchocklad!!! Usch XD

31.Har ett ljusblått Nintendo DS

32.Jag firar helt min föddelsedag med att göra något kul, och sen sova över med vänner!

33.Jag vill ha en kigurumi!

34.Jag gillar mentos XD

35.Jag hatar myggor o.e

36.Jag har en sopsäck med gosedjur XD

37.Jag vill läsa Hous Of Night!

38.Jag har 2 godispåsar på min vägg

39.Jag tycker synd om fiskar :D

40.Jag tycker om fullmåne :D

41.Jag SKA bo i USA

42.Jag har en stationär dator! XD

43.Jag tror på tur osv..

44.Jag tror inte på gud o.e

45.Jag älskar att resa!!!

46.att byta skola är mitt hittils bästa val!

47.Jag hoppas på ett A i minst 3 ämnen!

48.Jag SKA inte ha F i ett ända ämne (:

49.Jag hostar av mjukglass XD

SISTA FAKTAN!

50.Jag har ALDRIG vart tsm med någon XD XD XD XD

Av Sandra - 21 augusti 2012 21:07

Hejsan!

I morgon blir det dag 3 i skolan då, längtar redan till helgen!

Fast då ska jag göra massor med saker som att

-Fira min bror

-Gå På Dop

-HusTomte XD

Japp..

Med hustomte så menar jag att jag blir hemma själv, och vi får se

vad jag hittar på för något skojigt!


På tal om skolan, i morgon blir det tyå

prat om betyg osv..jag vill inte :S

Vill inte ha betyg!, Vill inte gå i 8:an vill INTE!

Önskar att jag var ett litet barn som bara kunde springa till

mamma så fort det blev svårt :s..

Det kan man inte längre :S

Bara svåra år nu framför mig nu!

Lixom betyg...sen ska man försöka komma in på gymnasium!

Sen ska man söka jobb :S...

Ärligt så är jag lite rädd o.o

Aja :s

Jag tar dagen som den kommer, steg för steg..

(:

Ska nog lägga mig snart!

Go Natt!

Av Sandra - 21 augusti 2012 20:42

Har lagt upp nya bilder på Fotobloggen (:

Här är före och efterbild!


Före:

 

Efter:

Kommentera vad du tycker (:




Av Sandra - 21 augusti 2012 18:08

Hejsan Svejsan I Lingon Skogen

Har fixat första videon nu!

Sen ska jag även visa hur man gör en bild där man 

är med flera gånger (:

Men de tar jag "snart"


Förut när jag skulle till tandläkaren så satt jag där..väntade 20 min..

Och sen så kommer dom och säger, Hej Sandra, du har tid i morgon o.o

VÄRSTA AWKWARD!

Sen så hade dom en tid ledig ändå, så fick komma in..

Och då så sa hon, Sandra jag behöver ditt peronnummer först ^^

Och då glömde jag DOM 2 SISTA?!

Sen när jag satt där inne, så sa tandläkaren, ah du har inga hål i tänderna.

Då sa jag..Nae jag tror inte det!

Då sa hon Nae hahaha de har du inte (:

Hörde inte vad hon sa x(

Omg massor med pinsamt :S

Aja nu ska jag gå och göra vofflor!

See Yah

Av Sandra - 21 augusti 2012 18:04

Av Sandra - 21 augusti 2012 17:12

 


Av Sandra - 21 augusti 2012 16:55

     

Hej Hej :D

En gamal kommentar vet :s..

Har vart LITE mycket nu :S..

Men ska fixa den IDAG!

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards