Sandra

Inlägg publicerade under kategorin Musik♫

Av Sandra - 26 december 2011 20:13

Av Sandra - 13 december 2011 17:47

Nya låten från Mage Makers!

Som alla i klassen lyssnar på ^^

Av Sandra - 9 december 2011 16:17


Av Sandra - 27 november 2011 22:29

Av Sandra - 21 november 2011 22:14

Ska lägga mig nu,är trött nu,idag har jag typ vart med Julia och vi gick till affären och köpte Lökringar (sourcream and onion rings) och någon SUPER god dricka + lite polkagrisar!

De var VÄLDIGT gött!

 

Haha!

Bilden är FUL men endå ^^

Och i morgon ska jag och Julia baka lussebullar eller något annat gött!

Och så ska vi pynta min egna söta julgran i mitt rum ^^

De kommer bli fint!

Har inte hunnit blogga för som sagt så har jag vart med Julia,och så har jag städat lite också ^^

Och duschat,och bäddad rent i min säng 

Och snart blir de att lägga sig,är super trött som jag tidigre sa.... 

Hehe!

Och jo jag och Julia lyssnade på en låt typ hela dagen!

Och de är den här låten nedan

 

Jag diggar den!

Wihi!

Den lyssnar vi typ på nu mera ^^

Diggar när dom säger Da ra ra ra ra....!

Hehe!

T.Ö.N.T.I.G.T

Men aja i like the song ^^

Kommentera vad ni tycker ^^

Hade SUPER ont i huvet förut!

De känndes som att huvet skulle sprängas typ!

Som en tickande bomb i huvet,de lixom dunkade i huvet typ hela tiden,vet någon vad de kan bero på? 

Fotade några bilder idag också!

Lägger ut dom i morgon Maybe om jag har tid?

Men de märker vi i morgon,när jag nu vaknar,ska ju va med Julia också 

Vi firade att de är "fredag" med att svulla god saker idag!

Ni tror säker jag är störd lixom VADÅ FREDAG?!

Men de är som fredag efter som de är studiedag i morgon och onsdag ^^

Så vi säger att de är helg nu,de är nice,synd att inte alla skolor hade de samtidigt  

Shit vad jag längtar tills jag fyller år!

Jag DÖR!

Jag vill fylla år nu!

WÄÄW!

Men jag får vänta några dagar till faktiskt  

Längtar till Jul också!

Haha jag längtar ju till allt!

Är med i 2 foto tävlingar också!

Inte för att jag lär vinna  

Är inte så bra på att fota direkt  

För att vinna tävlingar behöver man vara typ ELIT på att fota!

Föresten så visade några killar en video idag som var SÄMST!

Här kommer den

 

Säger bara en sak D.Å.L.IG

Så sämst alltså -_-'

För den delen så är Twilight bra!

Och Edward är Snygg!  

Men nu är jag så trött att jag somnar här snart ^^

Så bye och god natt på er alla glada!

See yah!


   

Av Sandra - 21 november 2011 10:17

<3

Av Sandra - 11 november 2011 16:50

Av Sandra - 7 november 2011 22:04

En bra låt tycker jag!

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards