Sandra

Inlägg publicerade under kategorin Tips ✿

Av Sandra - 31 januari 2012 18:30

Hejsan!

Har fått för mig att jag ska skaffa ny kamera!

Här är en jag gillar

 

Och på Media Markt kostar den 4490 kr

och dom pengarna har inte jag

 

Har just nu 1500 kronor

Men lite pengar har jag i alla fall

    

Av Sandra - 16 december 2011 23:27


 


Av Sandra - 29 november 2011 22:17

Hoppas det hjälpte

Av Sandra - 27 november 2011 01:02

Hur fixar du snöflingor på din blogg?

Jo de ska jag säga nuu!


Kopiera denna koden 



Och ni ser där de står antal flingor och sådär?

Och storlek står det också!

Där kan ni ändra lite olika saker,men de är bara testa sig fram så blir de bra ^^

¨Det som är skrivet med svart här nedan är lite av de du kan ändra själv,fixa lite grand så blir de bra!

Lycka till!

<script type="text/javascript">
Width =1000; // ange bredden på sidan som ska snöas in...
Height =2000; // ange höjden på sidan som ska snöas in...
Count =45; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal!
MaxStep=3; // max steg i rörelsen
MinStep=1; // min steg i rörelsen
MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga
MinFlake=6; // min storlek på snöflinga
PosX = new Array();
PosY = new Array();
StepX = new Array();
StepY = new Array();
StarSize=new Array();
for (i = 0; i < Count; i++) {
PosX = Math.random()*Width;
PosY = Math.random()*Height;
StepX =MinStep+Math.random()* -MaxStep;
StepY =MinStep+Math.random()* MaxStep;
StarSize=MinFlake+Math.random() * MaxFlake;
document.write("<div id='Obj" + i + "' style='position:absolute; left:0px; top:-20px; z-index:10000; visibility:hidden; color:#fff; font-weight:normal; font-family:Verdana; font-size:"+StarSize+"pt'>•</div>");
}
function animate() {
for (i = 0; i < Count; i++) {
PosY += StepY;
PosX += StepX;
document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible";
if (PosY > Width || PosX > Height || PosX<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås
PosX = Math.random()*Width; ///2
PosY = -20;
StepX = MinStep+Math.random()* -MaxStep;
StepY = MinStep+Math.random()* MaxStep;
}
document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY + "px";
document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX + "px";
}
setTimeout("animate()", 50);// hastighet
}
setTimeout("animate()", 1000);
</script>

Av Sandra - 23 november 2011 14:11

Hej!

Skulle bara förklara hur man kan ladda upp flera bilder samtidigt!


1.



2.







3.


 

4. 


 

5.  

   

Av Sandra - 14 november 2011 18:16

Hej!

Jag har fått frågan om hur jag gör min önskelista!

Och de är inte svårt!

Kolla här...

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards