Sandra

Inlägg publicerade under kategorin Tips ✿

Av Sandra - 13 november 2011 20:55

  

Hoppas de hjälpt!

FÖRESTEN!

Jag har ingen aning om hur den där sidan uttalas!

Men här är länk i alla fall!

Länk

Av Sandra - 9 november 2011 19:23

Här kommer videon på hur man fixar ögonfransar!

Jag vet att den är LITE fail men endå,hoppas ni fattar!

Om ni inte hör vad jag sa sisst så säger jag de var så man gjorde  
 

Av Sandra - 9 november 2011 18:53

Hej!

Jag tänkte visa er hur jag fixar så att länkarna blir stora!

1.Ta den här HMTL-KODEN 


<html> <head> <style type="text/css"> a {color: #303030;text-decoration:none;} a:hover {color: #1C1C1C;text-decoration:none; font-size: 16px;} </style> </head> <body> <b> <br> <a href="mypage.htm"></a> <br> <a href="mypage.htm"></a> </b> </body> </html>

2.Klistra in den i en meny avdelning!

Sen är du typ klar!

Ska också visa hur du ändrar färg!


Ni ser där jag markerat HTML-KODEN?


Där ska du välja färg när du har musen över,här är en länk på en sida med olika färg koder....


FärgKoder tryck HÄR! 

Där kan du välja,sen är du klar!

Av Sandra - 7 november 2011 21:42

Hej!

Tänkte visa er hur man gör en söt nedräknare tillvad man nu längtar till 

Börja med att gå in här: www.count.nu 

Då ser det ut såhär....

Då gör du så att du väljer hur du vill ha den och vad det ska stå...

Sen så är det en liten kod där längst ner...

Då kopierar ni den och lägger in den som meny avdelning...

InställningarMeny avdelningarSkapa avdelningHTML KOD och sen listrar du in koden så blir de bra   

Av Sandra - 3 november 2011 23:09

Här är det ni ska kopiera!


Av Sandra - 31 oktober 2011 10:53

Hej!

Jag har fått frågan om hur jag gör mina Sandra Matchar Kläder och de är klart jag kan det!

Så här kommer en förklaring på de...



1.Gå in på http://www.hm.com/se/ 


2.Sen så klickar du på DressingRoom

 

3.Då kommer de att se ut såhär 



4. Då drar ni bara kläderna till Modellen.

    


TIPS:

Här kan du välja skor och accessoarer och andra saker såklart  


För att ta bort kläderna från modellen så drar ni bara den åt siden eller trycker på de ni inte vill ha.


Längs ner så kan du ändra bakrund och modell.

 


Du kan också ändra ansikte på Modellen genom att hålla muspekaren på ansiktet.

 

Och då står de Change Face och då trycker du där så kan du välja.




Hoppas att de hjälpte   






Av Sandra - 24 oktober 2011 17:02

Fick en kommentar om jag inte kunde göra en video om hur jag gör en Rullande text i menyn och jo såklart jag kan,så här är det!




HÄR ÄR DEN TEXTEN DU SKA KOPIER!!

<marquee>Din text här</marquee>  

Av Sandra - 24 oktober 2011 16:50



1.Skriv valfri text (tjockt typsnitt) 

2.Höger klicka på A och tryck rasterisera Lager

3.Tryck på Ctrl och A samtidigt

4.Du ser ju på videon vart jag tröck sen?En blå grejamoj tryck där och dra över texten!


Hoppas det hjälpte kram Sandra

 

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards