Sandra

Inlägg publicerade under kategorin Foto Album♥

Av Sandra - 25 februari 2012 12:31

Här kommer lite nya bilder som jag 

fotade igår!

                 

Av Sandra - 25 februari 2012 10:47

Hej!

I går så hann jag inte blogga så mycket

och det var för att jag städade!

Här kommer före och efter bilder!



Före

       






 Efter! 


       


Fint eller?!

 

  




















Av Sandra - 12 februari 2012 23:03

                        


Inlägg till bilderna kommer i morgon!

Av Sandra - 10 februari 2012 11:21

Hej!

Gick upp vid 9 idag för att jag inte kunde sova

 

Så då gjorde jag en lite läxa istället 

så den är klar nu vilket är super nice!

Och så funderar jag på att faktiskt spela lite The Sims 3

Har inte spelat de på ett bra tag nu!

Och gissa vad jag hittade att kolla på förut!

Jo nämligen BUMBI BJÖRNARNA!

Haha!

Så sjukt gulligt!

   

Av Sandra - 5 februari 2012 19:20

Hejsan!

Idag så har jag väl inte gjort så mycket?

Gjort trolldeg!

Världens enklaste!

Recept

1dl vatten

1dl salt

2dl mjöl

Några droppar olja

Världens enklaste!

     

Vad jag lyckades göra idag

stolt Sandra

 

Och så vet ni ju att jag sparar till en kamera...

så då har jag fixat en gullig liten burk!

   

Och snart blir de att äta korvstråganoff nom nom!

  

Av Sandra - 1 februari 2012 22:29

 Hejsan!

Igår Bakade jag Cupcakes som jag har fotat och några andra

bilder från i måndags kommer ni också att få se

^^

Och idag fick JAG fota Madde till en smink grej!

De kändes lite coolt!

Men de ska lixom inte visas upp eller så men ni ska få se alla bilder

nu!

                             

Alla bilder är tagna av mig och redigerade av mig

och de är stort COPYRIGHT på dom bilderna

^^

Förlåt för de flummiga inlägget

  

Av Sandra - 30 januari 2012 22:20

 Hej!

Har fotat lite idag!

Med Julia och Linnéa och de var faktiskt roligt

så jag tänkte visa några bilder jag har tagit själv

                     

Ska fixa lite mera bilder i morgon tänkte jag

^^

Ville också säga att jag lägger upp en ny header ikväll!

Och annars har nog dagen vart som vanligt.

PS gillar ni bilderna?

  

Av Sandra - 26 januari 2012 21:22

Pluggat lite spansla nu då

^^

Instagram bilder tagna av mig

  

Alltså SHIT!

Vad glad jag är idag!

På otroligt bra humör

Har också gjort ett lite "collage"

 

Ska ju till pappa i morgon föresten!

Så jag kommer inte att blogga i helgen

Men hoppas ni håller er till söndag

 

Ska lägga mig och läsa lite nu så god natt!

  



Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards