Sandra

Inlägg publicerade under kategorin Foto Album♥

Av Sandra - 2 januari 2012 20:12

Hej!

Har tagit bilder på mitt öga!

Tänkte visa er!

   

Av Sandra - 2 januari 2012 17:33

Yes!

Rubriken säger allt

Fotografen inom mig har tagit sig fram igen 

 

Och idag har jag fotat vatten och tänkte visa er 

                         


Av Sandra - 1 januari 2012 14:15

Hej på er alla glada!

idag kom mamma och väckte mig klockan 2!

Shit jag låg fortfarande och sov!

 

Hade ni det bra på nyårsafton?

Det hade i alla fall jag ^^

Och jag och made gjorde efterrätten!

Som alla verkade gilla! 

        

     

I effterrätten var det

Panacotta med vaniljsmak med jordgubbar

Och kladdkaka me choklad rosor och choklad glasyr!

Sem så satt vi alla och pratade lite

  

Jag fick också en typ rolig liten

peruk av Lisa!

Har ingen bild men det kommer nog sen!

Men nu till det roliga!

Bilder på fyrverkerierna!

Dom kommer här under nu!

                       

Några av dom jag blev mest nöjd med

 

Kom ihåg att det var första gången jag fotade raketer

 

Men hoppas ni gillade dom endå

^^

Och jo föresten!

I morse när mamma väckte mig så var det typ massor med snö ute?!

Så det var LITE oväntat

Men det gör inget

 

Haha!

  Men nu måste jag äta frukos men vi ses sen!

Hejdå alla!

  

Av Sandra - 30 december 2011 19:57

Kolla helst med liten skärm inte fullbild för bilderna blir suddiga då

Av Sandra - 23 december 2011 20:49

                     

Av Sandra - 20 november 2011 13:31

Bilder från våran "webb show" 

Av Sandra - 18 november 2011 17:24

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards