Sandra

Inlägg publicerade under kategorin Foto Album♥

Av Sandra - 26 januari 2012 20:08

Det här har var en aå AWSOME dag!

Jag har träffat Jedward!

               

Vi har åkt pulka med dom,och fått autos,kramat dom med mera!

Fast de var ju inte bara "vi" de var ju typ 20 personer eller något som var med

hehe!

 

Videos kommer här under!

Fett roligt!

Jag och Julia typ sprang som idioter till

hotellet dom var på och typ tog bilder!

Sen ville dom åka pulka

  

Av Sandra - 16 januari 2012 10:30

                       

Av Sandra - 12 januari 2012 19:19

Nu har jag redigerat bilderna!

Så dom kommer här under...

Men alla är inte redigerade så ni vet de

^^

                 

Av Sandra - 9 januari 2012 18:53

Här är några av bilderna på Gismo!

   

Alla är redigerade av mig

^^       

Av Sandra - 8 januari 2012 23:49

Bild på mig!

Och jag älskar min Nalle Puh!

Där ser man vad man kan hitta på vinden

^^

Puh min älskade nalle björn som jag

ÄLSKADE när jag var liten....

Och nu med...

Han sover hos mig

     

Av Sandra - 8 januari 2012 23:27

Hej!

När Monika var här så fotade vi...

Och jag tänkte visa er lite!

 

       

Det är bara några av bilderna vi tog

Dom 2 högst upp är redigerade i www.pixlr.com  

Av Sandra - 8 januari 2012 17:34

Hej!

Har inte hunnit blogga ett skit i helgen!

Men det är för att Monika har vart här 

Men nu har hon åkt hem 

....

Inte kul,för nu har man inte så mycket att göra 

-_-

Men idag har jag Monika och Madde bakat Cupcakes!

Och jag tänkte visa er bilder!

Så här kommer dom 

                                                  '

Som ni ser så står de Photo By:Sandra

på några bilder och på vissa inte

Men det är för att jag inte hunnit redigera alla

Eller va?!

Vadå hunnit

 

Har inte orkat annars

Haha!

Men inte för att skryta!

Men dom blev rätt goda efter som att det var min första gång

vi bakade dom

Hehe!

Men nee nu ska jag redigera mera och göra en header till

Engla 

För jag har lovat de

 

Och så kommer det ett inlägg om hela helgen sen eller snart också

Så att de kommer komma ett nytt lång inlägg med lite bilder

antagligen

Så Hejdå!

     

Av Sandra - 3 januari 2012 00:05

Fotograf: Julia

Model:Jag 

Just Nu!

Om du är här! Så är du Awesome<3

 

                     Hellu!

    Jag heter Sandra och är 13 år

     

  Här kommer jag att blogga om

   Blogg design, Foto och massor

            Av annat skööjigt!

              Läs mer HÄR..

 

Translate ♥

        

        

       

      

       

      

                       

 

 

               

 

                 

 

Fråga mig!

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Coola personer som bloggar!

              Mail-Adress

    sessan_98_@hotmail.com







Transparent White Star




Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards